Churp-Churp !!

Saturday 20 August 2011

Kem KRS kebangsaan (JUN lalu)


Anneyong Hashimnikka!!! Selamat pagi suma.... haaaaa bru jea lepas bangun tdOr.... huh! Aaaaa!! semalam ak "pkiaq pi pkiaq mai" akhirnya... dpat juga IDEA untuk tell story pada korang(sket jea la)... Bes x bes.. just read it... Klaw ada apa-apa x kena just leave comment kay??
     
     Okeyh... firstly, aku nak tell korang ak nih menganggotai unit beruniform Kadet Remaja Sekolah(KRS)...  aku just ahli biasa... Pada Jun yang lalu aku pergi ke Perkhemahan Perdana Peringkat Kebangsaan KRS... Kami mewakili bagi negeri Perlis Indera Kayangan... Huh.. memang bes la.. Time tue mcam dunia aku yg punya... Penoh, new friends dari negeri lain yg aku dpat kat sana...  Tpi friends yg paling bes skali ialah friend from Sabah 'Nikelson Nailon' satu kompeni ngan aku... nak kta baik.. memang la baik kan.. first time knal.. lama-lama tau sniri la prangainya... Hehex :D lawak jea dia mmang baik pon... tak sombong.. :) Friends yg 
k-dua bes ialah dari negeri Sarawak.. Tpi Sarawak aku x brapa rpat ngan lelaki Sarawak ngan perempuan bleyh la.. nama diorang Ellezavani Oscar, Raffaellia, n Ainil Balqis... Miss them so much.. I hope dpat jmpa lgi nnti..


     Ak nak crita pa lagi ha?? Nak kata dpat nombor dlam prtandingan kawad.. tak dpat.. nak kata menang tarian pon tak menang... but aku berbangga dpat mewakili negeri ke kem tue.. :) tak pa la... tgok la gmba-gmba nih... :D


 Nih hari nak berpisah nih.. :(



Nih gmba aku dgan budak-budak SABAH... Aku sorang ja dari kontinjen lain.. :P   




 Nih plak gmba aku dengan budak-budak perempuan Sarawak.. :) Miss u all OPPA..


 Malam kebudayaan negeri Sarawak.. :)


 Haha :D dh macam orang Sarawak dah...


Still with Sarawak.. Ok dari kiri perempuan(sbelah ahli kontinjen Perlis) : Marcella, Ellezavani, Lynnsay, Beatricia.. yg len xtau.. :(


 Hari pertandingan kawad...}:(
Pakat-pakat posing abehh..;)


Ha... camna?? okeyh??? just stakat nie sja yg aku mampu upload bgi tatapan korang... aaaa... n sorry la.. gmba-gmba nih x tsusun ikowt hari... :)


K-Bye!! Love Ya!! Saranghaeyo<3!! Aishiteru!! 

Makasehh , coz sudi baca . Nanti Daus belanja , okeyh .

No comments:

Post a Comment

Aaa , comey-comey or hensem-hensem , boleh laa leave comment di sini . Hahah , makasehh yaww !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...