Churp-Churp !!

Friday 16 December 2011

jimat SPM 2012 ^_^





Hah ! memang serabut la nak memikirkan persiapan untuk tahun hadapan . feww , dalam kepala nih macam-macam nak dibelinya . Tahun last , besa arhhh . mengidam macam-macam laa . hahahaa . Bagi sesiapa yang bakal menduduki SPM pada tahun hadapan , masa ni laa hangpa beli semua barang apa yang hangpa nak untuk nampak elegan pada tahun hadapan . hahahaa . What about the money ? Pasal duit hangpa tak perlu laa risaukan . Mak dan ayahkan ada . So , hangpa 'kapak' laa duit mak dan ayah hangpa . hahaha . <<< Ishhh , apa punya perangai budak nih . tak baik buat macam tue kat depa . Sepatutnya , tahun ini laaa hangpa seharusnya berjimat-cermat . 


    "Kenapa pula tahun SPM yang patut berjimat-cermat ?" Tahun SPM merupakan tahun pengakhiran riwayat hangpa sebagai murid secondary school . "ehh , bukan kaa tingkatan enam merupakan tahun pengakhiran sebagai murid secondary school ?" Tue bagi sesiapa yang nak ambil STPM . heisshh . OK , sambung balik . Sebagai murid yang bakal menduduki SPM nih , tak perlu laa gunakan duit yang banyak untuk barang persiapan hangpa . Simpan jaa duit tue . Duit yang hangpa simpan tue , gunakan laa ke arah pembelajaran . Sebagai batch SPM 2012 , mesti laa banyak kelas-kelas tuisyen yang mak ayah hangpa suruh pegi . So , guna laa duit simpanan tue . Dapat laa ringankan beban mak ayah . 


   Ahhh ! saya rasa setakat ni saja laaa advice saya yang tak seberapa nih . Sori tadak modal nak tulis . hahaa . Walaubagaimanapun , saya tetap berusaha mencarikan idea-idea yang menarik untuk santapan readers semua . Sebentar lagi , saya akan bersiap-siap barang untuk ke Langkawi . Hahaa , bercuti . Saya pergi bukan  gunakan duit saya sendiri atau duit mak ayah . Saya ditawar untuk ke sana ! So , saya tak membazir kann ? hahaa , just kidding . Tengok gambar di bawah nih . Dapat dijadikan contoh untuk calon SPM tahun 2012 . :D



Aku nak result SPM aku nanti camni ! 


     

   K-Bye!! Love Ya!! Saranghaeyo<3!! Aishiteru!! 

Makasehh , coz sudi baca . Nanti Daus belanja , okeyh .

No comments:

Post a Comment

Aaa , comey-comey or hensem-hensem , boleh laa leave comment di sini . Hahah , makasehh yaww !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...