Churp-Churp !!

Thursday 23 May 2013

Kawan Reamaya

Assalamualaikum !!

Sawadikhapp !

Muehehe , cakap siam pon tunggang langgang . Duk bwat master boleh . Orait , ladies and gentlemen , macam yang dijanjikan pada dua hari lepas . (Konfem kalau aku tak tunggu dahh , lantak ja lah mamat nih membebel sorang-sorang , pikir kau cukop bahang dah .) 

Okey , back on top . Nak dibuatkan cerita pasal si gadis nih sebab storynya entah mcam mna ak boleh kawan rapat dengan dia nihh , haaa ! (agak poyo lah dia nih , benda camtu pon nak buat kire ke ? Eh , punya pasal aku laa blog aku , kalo tanak baca or muak dekat atas screen ada engine browser kan ? taip lah natang laen then enter , thanks !) Btw , aku tak penah dapat kawan yg sama dengan dia . She's different . Perwatakan dia , buat aku lgi best giler kawan dengan dia . Ahh , memang susah nak dapat kawan camni . Mungkin ada hikmah , sebab apa aku tak boleh sangat kawan dengan si gadis-gadis di zaman persekolahan dulu . Satu lagi ! faham ka apa maksud kawan Reamaya tu ? It's mean kawan yang asalnya daripada dunia maya changed to kawan realiti .  Haaaaa .

What her names ? orait , pasal nama ak dah bgi shortname dekat dia , Sha . Bukan apa tamau boh nama penuh , dia tak izinkan kot rasanya . Sebelum aku boleh berkawan rapat dengan Sha nih , aku just kawan dekat FB jaa  . Just 'friendlist' jaa . haaa , taak betegur sapa sangat . Maybe yang dia ingat bila aku start berkawan dengan dia time fight comment gambar dia dekat Marriott Hotel . Waw ! Hurmm . Yang boleh jadi kawan dekat luar pulak , urmmm haaaa ! time karnival jom masuk U dekat Alor Setar aritu . Entah laa , macam mana boleh terkeluaq lepak skali dengan depa time tuu . Hmmm , start pada itu laa she's know me , I know her , I know her friend , who's her cousin , and bla bla bla ! Tapi time tu , aku still macam siput , alah- alah malu . Besa laa sbelum nih kan macam katak bawah tempurung , duk dalam hostel sampai tamau berdunia dengan orang . Bila dah nak berkawan dengan orang pon tak reti . Tapi memang aku patut diam pon sebabnya , aku nih just menyempit jaa . Kalau bukan kawan ak Tot yang ajak lepak sekali maybe she doesn't know me . hmm urmm .

Then , kami kawan then kawan , sembang melalui Chat FB , wassap n bagai lahh until-lah dia betoi-betoi rapat dengan aku , Haaaaa . Sampai sekarang lah still berkawan . Tapi kadang-kadang tu kan , aku rasa macam mengganggu dia pulak , sebab apa ? fikir-fikir , come on ! Ok , jawapan dia , mau tak annoy(-_-) asyik duk sembang 24-h tiap-tiap hari (24-h tu nampak mcam kencing sangat, orait just tokok tambah) tak frust arr . Hahaha , ingat kalau nak berkawan pon jangan laa sampai merasa dia terganggu , kang diterajang oleh si beliau apa pon taleyh . (hey ! that's my style ok ! << tengkorak hang kira hang punya stail jaa , orang punya stail tak kira ? kalo gutu baek tayah kawan ngan orang , kawan hg sorang-sorang , demmit -_-)

Ok , now masuk kepada perwatakan dia . Eishh , tak berani laa nak cerita pasal orang . Takut . Sudah laa , cerita sikit-sikit jaa bab perwatakan nih . Urmm , Sha nih stail Friendly , she's always being good on her friend . Tak dapat dinafikan lah yang tu . Careful person , tapi dengaq cerita baru-baru nih langgar lampu merah ehh ? hikhokk ! (lek arr bro , baru sekali jaa) Stail ambil berat . hummm . Urmm , pasal suka merajuk or menyebai tu I don't know laa . Tapi kalau bersedih pon , mesti dia simpan and tak tunjuk kat orang . Tabah women ! Macam tu laa , pandai berdikari (beli kari , beli nasi , makan sendiri :P) hahah . Tapi kalau selalu menyimpan pon tak elok gak sebab tanpa nasihat orang . Menghargai orang , tak kira laa segala pemberian dari segi objek ka pertolongan ka apa sekali pun , we will feel yang dia memang menghargai . haaaa , dah-dah cukup . Bukan boleh banyak-banyak . 



Lupa peringatan , readers bukan suka baca panjang-panjang macam essay nih . Sorii mohon diampun . Hahahah . Bukan apa , nih kan pasal pengalaman dan berkawan . Sekali sekala , nak panjang-panjang . kann ?

Temui di pulak , di new story akan datang . 

Coming Soon !!

Babaii !!

Makasehh , coz sudi baca . Nanti Daus belanja , okeyh .

No comments:

Post a Comment

Aaa , comey-comey or hensem-hensem , boleh laa leave comment di sini . Hahah , makasehh yaww !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...