Churp-Churp !!

Wednesday 21 December 2011

KPP test ? mission accomplished

Lulus 44/50 ! hahaa . Finally , aku lulus gak ujian KPP walaupun first time aku buat . Dah laa baca buku pun sikit jaa . Walaubagaimanapun , aku tetap bersyukur kerana aku telah lulus ujian tue . Hahaa . 


     Masa aku nak buat pendaftaran tue , aku terlupa yang kad pengenalan aku rosak . Aku pun slamber jaa letak kad pengenalan tue atas meja pendaftaran . Duduk dalam 2-3 minit , penjaga kaunter pendaftaran tue panggil aku n bagitau yang aku kena ada Smart Card dulu . Tue laa , waktu orang bagi ceramah tak amik perhatian . 
So , aku pun pergi laa patah balik ke **** **** untuk buat Smart Card tue


     Bila dah settle benda tue , aku pun pergi la balik tempat nak amik KPP test . Harrgghh ! kena tunggu laa jawabnya . Lama jugak laa  aku tunggu . Sewaktu duk tunggu tue , macam - macam laa perangai orang kat situ . Hadooihh . Cuma satu scene saja yang aku suka . Waktu mamat pakistan nak ambil gambar . Hahaha . Kesian kat  dia . Kena marah . Waktu tue , dia dipanggil untuk ambil gambar . Dia kena laa posing bagi elok-elok . Penjaga kaunter pendaftaran tue dah macam Ultraman dah aku tengok . Macam - macam gaya aku tengok untuk bagi dia paham . Tapi kalau diingatkan balik , kenapa penjaga tue tak speaking english jaa . Lagipun , dia dah habaq yang dia tak paham bahasa melayu dalam English . herggghh  . 


     Ok , lebih kurang sejam setengah la kot aku tunggu baru nama aku dipanggil . Huh . Masa tue baru dia nak meremang bulu roma . Dah habis apa semua settle kat luar baru laa masuk tempat ujian tue . Dia meragam habis perut-perut . Penuh teliti aku buat ujian tue . Sampai mengalirkan keringat dalam keadaan 'berekon' . Hahaa . Paling nervous skali , waktu dah habih semua soalan untuk tengok keputusan . 2 minit jugak laa aku tekan tab keputusan tue . Bila dah tekan , tengok-tengok lulus . haaahhh . Lega aku rasa . Bangga gila pasal aku buat dalam masa 20 minit 9 saat . Hahahaa




      Aku bagitau habis kat orang . Hahahaa . Kebanyakan , semua tak percaya . Sebab aku tak 'reti' naik motor . (isshh , malu dehh . Apadia jantan tak reti naik motor) << weyyh , hg steady sket noo . laa nih aku dah reti >> . Tapi tetap ada orang yang percaya pada kita . hmmmm . Siapa ??? Mak dengan ayah  yang percaya aku . Hahaa . So , chaw dulu !!


     
K-Bye!! Love Ya!! Saranghaeyo<3!! Aishiteru!! 
     
Makasehh , coz sudi baca . Nanti Daus belanja , okeyh .

No comments:

Post a Comment

Aaa , comey-comey or hensem-hensem , boleh laa leave comment di sini . Hahah , makasehh yaww !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...