Churp-Churp !!

Saturday 14 January 2012

Cry n cry F1



Assalamualaikum !

Hi wa Aloha !

Kaifa hal ? Hope semua skali sehad .

Dah 2 minggu tak d'updatenya blog nih . Besawang habeh . Bukan buleyh tinggai lama-lama . Dalam masa 2 minggu tue macam-macam cerita aku dapat himpun . Tapi sayang , aku nak share satu jaa story ngan pembaca blog aku nih . Hahaha .

3 Januari 2011 , merupakan hari check-in ostel . Hari yang memang paling tak bess . Tambah-tambah form 1 . Hahaha . Eh , tapi form 1 dah masuk awal sket . Tapa-tapa . 

Macam-macam jenih muka budak form 1 aku tengok . hahahaha . Ishhh , tak baek . Bila macam-macam jenih muka , timboi la macam-macam jenih treyakkan yang bunyi . heheh . Cuti hujung minggu aritu , memang banyak laa budak form 1 mintak outing . Beraneka alasan yang diberi . Nak pi cari baju sekolah ngan family laa , buat-buat saket laa . Huhh , macam-macam . Alasan-alasan tue boleh laa buat koleksi untuk mintak outing nanti . 

Dalam banyak budak form 1 nih , cuma sorang ja yang mintak balek secara BRUTAL n Hardcore . Mengamuk , treyak n macam-macam lagi laa yang boleh menyakit hati kalau korang jadi warden . Hahaha . Tapi kisah dia remind aku masa aku form 1 dulu . Hahah . Buat malu jaa . hahahaha . Tapa , yang tue dah pon menjadi history . Dah lama , tak buleyh diguna pakai . 

Alamak ! Mak aku dah jadi Angry Birds . BHAHAHA ! So , that's all for today . Chaww !!! إلى اللقاء.


k-Bye!!  Love ya!! Saranghaeyo!! Aishiteru!!


Makasehh , coz sudi baca . Nanti Daus belanja , okeyh .

No comments:

Post a Comment

Aaa , comey-comey or hensem-hensem , boleh laa leave comment di sini . Hahah , makasehh yaww !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...