Churp-Churp !!

Saturday 21 January 2012

Pikiaq bagoss

Hallo !

Huhhh , makin lama 'taram' makin panas . No muqaddimah dah . Malam nih , aku nak lepas kat sini jaa . Kejadian nih telah berlaku pada jam 2.30 ptg tadi mengikut GMT +8.00 (Malaysia , Singapore).
   
       Apa punya 'jenih' kawan pon aku tak tau . Bila susah mula nak tercari-cari bila senang mula dimaki-maki . Nih satu sikap yang boleh dikateogorikan dalam sikap 'sial' . herghhh . Aku kedekut dengan orang yang gelar aku kedekut ja . Tapi macam mana pon ada juga sorang kawan yang boleh buat 'temperature' aku naik . Banyak benda aku dah tolong dia boleh maki aku "SEP" depan orang ramai . Haraamm toi . Aku ingat dia nih 'jenih' yang reti balas budi orang , rupanya tak . Dia nih jenih reti Songlap jaa . Tak pernah nak pikiaq orang . hmmm . Kalau takat duk pakai defender ja , boleh laa . Try 1 by 1 tgok . Insyaallah , makan nasi guna style baru .

       Aku bukannya nak 'keddde' sangat . Tapi dah aku tadak duit . Nak buat macam mana . Lain arr kalo mak ayah aku jadi CEO syarikat mana-mana ka . Pikiaq laa . Akai ada ark ?!! Jangan laa jadi bangang sangat . Btoi ark korang apa yang aku tulis nih ? kalau ok , teros lagi .

      Lagipun , budak balachi tue pon bukan ada duit sangat . Orang duk belanja boleh laa , dak pown harap dok pau orang jaa . Haaahh . Bodoooo . Ikut hati , memang malam lusa orang tua hang buat kenduri arwah laa . Takpa , takpa . Sabar .

      Setiap perilaku yang dilakukan mesti ada balasannya satu hari nanti . Orang yang buat suatu keputusan tanpa berfikir panjang , banyak kesalan yang akan dilalui kerana dia tidak berfikir apa risikonya . Haaahh .
Bye !!
Makasehh , coz sudi baca . Nanti Daus belanja , okeyh .

No comments:

Post a Comment

Aaa , comey-comey or hensem-hensem , boleh laa leave comment di sini . Hahah , makasehh yaww !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...