Churp-Churp !!

Friday 3 February 2012

Pengumuman !!!

Assalamualaikum !

Hi !

Apa Khabaq Semua ?


Harinih , tadak benda yang menarik nak di-update-kan . Just nak bgitau lepaih nih aku nak buat post tentang tutorial yang d'PRAP (prap takat yg aku reti buat ja laa) , cara nak buat prank dalam FB , n lain-lain . Tengok keadaan dulu laa . Tue pon kalo rajen laa , but Insyaallah

BTW , kalo nak tgok post-post camtu cari dekat tutorial 

Tapi cerita di'sekeliling aku tetap berjalan seperti biasa . hahaha . Kalo ada yang syok aku update laa . Don't worry ahhh . hahahhaa . 

Hahh , nie saja kowt announcement yang aku nak buat . 
Chaw !


k-Bye!! ♥ Love ya!! Saranghaeyo!! Aishiteru!!

Makasehh , coz sudi baca . Nanti Daus belanja , okeyh .

No comments:

Post a Comment

Aaa , comey-comey or hensem-hensem , boleh laa leave comment di sini . Hahah , makasehh yaww !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...